19 лютого 2024

Як стимулювати продажі за допомогою POP/POS-дисплеїв?

Як стимулювати продажі за допомогою POP/POS-дисплеїв?

1066

Як вплинути на покупців, аби вони вибрали саме той товар, який ви хочете їм продати? Використати людську схильність до імпульсивних покупок! USTOR — харківський виробник металевого обладнання для ритейлу — стверджує, що це можна зробити за допомогою POP/POS-дисплеїв. Оригінальні конструкції, встановлені в касовій зоні або інших місцях з високою прохідністю, працюють як візуальні елементи. Вони привертають увагу споживачів та переконують їх зробити незаплановану покупку. Статистика свідчить: 8 з 10 імпульсивних покупок відбуваються у фізичних магазинах [дані досліджень Invesp]. 

Значення POP/POS-дисплеїв у збільшенні продажів

Десятиліттями ритейлери змагаються за увагу споживачів, намагаючись перетворити випадкових відвідувачів на постійних клієнтів. Для цього в хід йдуть рекламні акції, особливим чином розкладений асортимент товарів, урахування смаків, потреб та можливостей цільової аудиторії, а також справжні стратегії для завоювання уваги. Саме тому торгові простори перетворюються на місця, куди хочеться повертатись. На приємну атмосферу впливає безліч факторів — від аромату й музики, що лунає з динаміків, до візуальних елементів. Усе це сукупно впливає на імпульсивні реакції та стимулює спонтанні покупки, дарує приємний досвід та створює емоційний зв'язок з брендом.

Трохи складніше, коли йдеться про мультибрендовий простір. Один зі способів виділити свою продукцію серед десятків конкурентів — розмістити її на оригінальних торговельних дисплеях. Спочатку цікаве обладнання фокусує увагу, а потім споживачів зацікавлює асортимент компанії. Якщо перший «візуальний контакт» і не завершиться покупкою, будьте певні — знайомство відбулось, а перше враження сформувалось. Це може вплинути на вибір саме вашої продукції у майбутньому.

Можна виділити й додаткові функції POP/POS-дисплеїв. Таке обладнання допоможе вам:

  • привернути увагу покупців. Це можуть бути незвичайна форма конструкції, цікаве поєднання кольорів, великі яскраві логотипи;

  • виділити асортимент серед конкурентів. Практичний варіант для мультибрендових просторів та гіпермаркетів, де максимальна кількість конкурентів;

  • сфокусувати увагу на конкретній лінійці товарів. Так можна вплинути на прийняття рішень про покупку. І воно буде на користь вашого бренду;

  • вплинути на додаткові та перехресні продажі. Правильне розміщення товарів може стимулювати незаплановані покупки.

Таке устаткування має бути оформлене у фірмовій стилістиці кожного бренду — логотипами та корпоративними кольорами. Оздоблення сформує стійкі асоціації та підвищить впізнаваність серед клієнтів.

Які типи POP/POS-дисплеїв ви можете замовити для презентації продукції

Звичайно, кінцева конструкція залежить від побажань замовника. Команда USTOR виготовляє такі варіанти дисплеїв:

  • підлогові POP-дисплеї підходять для встановлення в будь-якому місці магазину. Це гарний вибір для різної продукції — від аксесуарів і товарів для дітей до будівельної техніки. Таке обладнання варто встановлювати в місцях з високою прохідністю;

  • настільні POS-дисплеї призначені для невеликих товарів. Такі конструкції рекомендуємо встановити у прикасовій зоні. Поки покупці стоять у черзі, вони розглядають усі товари навколо. Часто роблять імпульсивні покупки в останню мить. 

POP/POS-дисплеї — це завжди індивідуальні проєкти. Форма, палітра кольорів, логотипи й написи про товари залежать від побажань замовника. Команда USTOR виготовляє обладнання з міцного та довговічного металу, а для покриття застосовує порошкові фарби.

Як вибрати ідеальний POP/POS-дисплей

Щоб отримати зручне й функціональне обладнання, пропонуємо скористатися рекомендаціями від фахівців USTOR.

  • Слід чітко визначити розмір і форму устаткування, щоб розробити технічну документацію.

  • Варто врахувати місце, де стоятиме дисплей. Адже інтенсивний потік клієнтів безпосередньо впливає на продажі.

  • Рекомендуємо визначити тип продукції, який планується розмістити на полицях або гачках.

  • Бажано розробити зовнішній вигляд конструкції з урахуванням фірмового стилю вашого бренду. Так ви отримаєте дизайн, який відповідатиме вашим потребам.

Виготовлення POP/POS-дисплеїв вимагає врахування різних технічних нюансів, тому краще продумати всі аспекти з фахівцями команди USTOR. Переваги співпраці з нами вже оцінили Будпостач, Distar, Gusto, Trunki, Vitals та інші бренди, для яких ми виготовляємо устаткування.

Залишайте заявку на безоплатний прорахунок свого проєкту, і команда USTOR виготовить для вас POP/POS-дисплей, який виділить вашу продукцію серед конкурентів!

 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Раздел: Ринки NonFood >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*