BIG TRADE-MARKETING SHOW-2024

BIG TRADE-MARKETING SHOW-2024

22 января 2024

BIG TRADE-MARKETING SHOW-2024: NEW REALITY – NEW POSSIBILITIES

ПРО ПРОЕКТ BIG TRADE-MARKETING SHOW

Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошуку та впровадженню інноваційних та проривних рішень, дають можливість удосконалити систему трейд-маркетингу, і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій.

2 лютого 2024р. на щорічній конференції з трейд-маркетингу Big Trade-Marketing Show-2024: NEW REALITY – NEW POSSIBILITIES, на одному бізнес майданчику зустрінуться понад 400 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи власних відділків маркетингу, перейняти успішний досвід колег, отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України, поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу, придбати нових партнерів, провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації з учасниками заходу - і все це за один день.

 

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ

  • Як за умов мінливого ринку створювати затребувані продукти, як інтегрувати в поточну продуктову лінійку?
  • Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
  • Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.
  • Як створити працюючу акцію? Дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій.
  • Ціна ефективної трейд-маркетингової активності, окупність витрат при досягненні цілей маркетингової активності.
  • Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах
  • Нове у digital-маркетингу: інструменти, метрики, інсайти.
  • Перезапуск маркетингової стратегії у нових умовах.
  • Виведення нових продуктів у реаліях 23-24 років. Можливості та обмеження?
  • Використання доступних інструментів для аналізу ефективності маркетингу?
  • Як підтверджувати ефективність рекламних активностей?
  • Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.
  • Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
  • Як позбутися overstock і не допустити out of stock під час планування та проведення маркетингових активностей.
  • Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.
  • Розробляємо ефективну та гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації
  • Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
  • Виведення нового продукту в умовах війни. Будуємо фінансову модель.
  • Як аналітика допомагає знайти та розробити товар-бестселер?
  • Емоційна складова комунікації. Що зараз чекає клієнт?
  • Оцінка промокомпаній в каналі традиційного роздробу
  • Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.
  • Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах
  • Метрики маркетингової активності у продажу через E-commerce.
  • Методи просування товарів в поточних економічних умовах.

BIG TRADE-MARKETING SHOW – це must-visit подія для маркетологів України. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, спікери провідних компаній поділяться своїми успішними кейсами та інструментами для підвищення ефективності трейд-маркетингової функції у ваших компаніях.

Лейтмотивом програми конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW у 2024 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу:

 

  • Вплив лідерів думки та інфлюєнсерів
  • Діджиталізація
  • Персоналізація
  • E-commerce – як окремий канал
  • BIG Data
  • Колаборації
  • Клієнт-сервіс
  • Зростання частки СТМ
  • SMM Продажу
  • Каси самообслуговування
  • Крафтові продукти
  • Шоу бокси

Участь у Конференції надасть можливість:

  • Поринути в атмосферу високопродуктивного брейн-штормінгу та креативного нетворкінгу.
  • Отримати максимально корисний досвід завдяки високій концентрації практичних кейсів від спікерів провідних компаній, який надалі імплементуватиме у власний бізнес.
  • Обговорити актуальні тенденції та тренди ринку, отримати прогнози та рекомендації від експертів.
  • Надихнутися ідеями та поповнити багаж практичних знань у трейд-маркетингу.
  • Налагодити діалог між виробниками, дистриб'юторами та рітейлерами, відверто та чесно обговорити вигоди та ризики кожного гравця ринку.
  • Провести ділові переговори, придбати нові знайомства, обговорити колаборації та укласти нові партнерства.

Переваги offline-формату

- Нетворкінг. Це хороша можливість придбати нові корисні знайомства, знайти партнерів і однодумців. Незважаючи на всю сучасність технологій, навіть хвилинне живе спілкування offline може розповісти про співрозмовника набагато більше, ніж листування або спілкування у відео-форматі.

-Можливість наживо побачити виступи Спікерів, відчути їхню енергетику, поспілкуватися з ними поза формальною обстановкою, отримати відповіді на запитання, що цікавлять.
- Присутність у залі конференції сприяє максимальній концентрації уваги на важливій інформації.
- Можливість особистого спілкування та обміну досвідом із колегами по ринку дасть Вам свіжий погляд на власні бізнес-процеси.
- Offline зустріч сприяє більш конструктивному діалогу та прийняттю оперативних рішень.
- Відвідування виставкової зони на конференції дозволяє побачити та протестувати нові рішення, а також ознайомитись із новинками продукції.
- Ви відвернетесь від щоденних рутинних справ, сконцентруєтеся на стратегічних рішеннях для бізнесу, надихнетеся новими ідеями та отримаєте яскраві враження.

 

Детальніше за посиланням: https://trademaster.ua/events/conferences/btsh

 


ПредыдущаяВесь списокСледующая


Комментарии

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*