24 квітня 2024

Квартальний виторг PepsiCo зріс, незважаючи на зниження обсягів продажів

Квартальний виторг PepsiCo зріс, незважаючи на зниження обсягів продажів
282

Чистий прибуток та виручка американської корпорації PepsiCo Inc. зросла за підсумками першого фінансового кварталу (завершився 23 березня), повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNBC.

Незважаючи на те, що до кінця першого фінансового кварталу обсяг продажів продуктів харчування PepsiCo знизився на 0,5%, прибуток компанії зріс на 2,3%. Причиною зниження продажів продуктів харчування став великий відгук у грудні та січні вівсяних пластівців марки Quaker із роздрібних магазинів США. У цьому продукті були виявлені бактерії сальмонели, через що компанії довелося не лише терміново відкликати товари (не тільки пластівці, а й батончики, а також закуски) з магазинів, а й закрити фабрику, на якій вироблялися пластівці. Відомо, що цю фабрику закрито назавжди. Виторг Quaker Foods North American впав на 24%.

Незважаючи на проблеми, скоригований прибуток і виручка PepsiCo перевищили прогнози ринку. Зокрема, виторг компанії за квартал склав $18,25 млрд проти $17,85 млрд роком раніше, чистий прибуток — $2,04 млрд, або $1,48 на акцію, порівняно з $1,93 млрд, або $1,4 на акцію, роком раніше. Прибуток без урахування разових факторів збільшився до $1,61 на акцію з $1,5 на акцію роком раніше. У натуральному вираженні продажі зросли навіть на 2,7%.

Крім того, за вказаний період у Європі PepsiCo продала на 7% більше напоїв та на 2% більше закусок. Аналітики групи очікують на зростання органічної виручки щонайменше на 4%, прибутку на акцію — як мінімум на 8%.

Читайте також: Carrefour і PepsiCo врегулювали суперечку, через яку ритейлер припинив продажі світового виробника

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також