Квартальний виторг PepsiCo зріс, незважаючи на зниження обсягів продажів
Чистий прибуток та виручка американської корпорації PepsiCo Inc. зросла за підсумками першого фінансового кварталу (завершився 23 березня), повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNBC.
Незважаючи на те, що до кінця першого фінансового кварталу обсяг продажів продуктів харчування PepsiCo знизився на 0,5%, прибуток компанії зріс на 2,3%. Причиною зниження продажів продуктів харчування став великий відгук у грудні та січні вівсяних пластівців марки Quaker із роздрібних магазинів США. У цьому продукті були виявлені бактерії сальмонели, через що компанії довелося не лише терміново відкликати товари (не тільки пластівці, а й батончики, а також закуски) з магазинів, а й закрити фабрику, на якій вироблялися пластівці. Відомо, що цю фабрику закрито назавжди. Виторг Quaker Foods North American впав на 24%.
Незважаючи на проблеми, скоригований прибуток і виручка PepsiCo перевищили прогнози ринку. Зокрема, виторг компанії за квартал склав $18,25 млрд проти $17,85 млрд роком раніше, чистий прибуток — $2,04 млрд, або $1,48 на акцію, порівняно з $1,93 млрд, або $1,4 на акцію, роком раніше. Прибуток без урахування разових факторів збільшився до $1,61 на акцію з $1,5 на акцію роком раніше. У натуральному вираженні продажі зросли навіть на 2,7%.
Крім того, за вказаний період у Європі PepsiCo продала на 7% більше напоїв та на 2% більше закусок. Аналітики групи очікують на зростання органічної виручки щонайменше на 4%, прибутку на акцію — як мінімум на 8%.
Читайте також: Carrefour і PepsiCo врегулювали суперечку, через яку ритейлер припинив продажі світового виробника
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, пепсі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар