Microsoft наростила квартальні витрати на продаж та маркетинг
Американська Microsoft за підсумками третього кварталу 2024 фінансового року, що завершився 31 березня, наростила витрати на продаж та маркетинг майже на 8% рік до року — з $5,75 млрд до $6,21 млрд. Про це йдеться у фінансовому звіті, опублікованому на сайті компанії, повідомляє TradeMaster.UA.
Чистий прибуток корпорації в січні-березні збільшився на 20% у річному вираженні і склав $21,94 млрд. Виручка зросла до $61,86 млрд, що на 17% більше, ніж роком раніше ($52,86 млрд).
Загальний квартальний дохід хмарних сервісів Microsoft збільшився на 23% — до $35,1 млрд. Виручка підрозділу Intelligent Cloud, до якого входить хмарний сервіс Azure та підрозділ випуску програмного забезпечення для серверів, зросла на 21%, склавши $26,7 млрд.
Виручка підрозділу Productivity and Business Processes (розробляє зокрема пакет додатків Office) піднялася на 12% — до $19,6 млрд. Дохід соціальної мережі LinkedIn, що входить до цього сегменту, зріс на 10%.
Бізнес More Personal Computing, що включає операційну систему Windows, ігрові приставки Xbox та пристрої Surface, наростив виручку на 17% - до $15,6 млрд. При цьому доходи від продажу ліцензій на використання Windows зросли на 11%, а виторг від контенту та сервісів для Xbox піднялася на 62%
На тлі виходу звітності акції Microsoft підскочили на 5% після закриття торгів у четвер.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, майкрософт
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар