26 квітня 2024

Microsoft наростила квартальні витрати на продаж та маркетинг

Microsoft наростила квартальні витрати на продаж та маркетинг
303

Американська Microsoft за підсумками третього кварталу 2024 фінансового року, що завершився 31 березня, наростила витрати на продаж та маркетинг майже на 8% рік до року — з $5,75 млрд до $6,21 млрд. Про це йдеться у фінансовому звіті, опублікованому на сайті компанії, повідомляє TradeMaster.UA.

Чистий прибуток корпорації в січні-березні збільшився на 20% у річному вираженні і склав $21,94 млрд. Виручка зросла до $61,86 млрд, що на 17% більше, ніж роком раніше ($52,86 млрд).

Загальний квартальний дохід хмарних сервісів Microsoft збільшився на 23% — до $35,1 млрд. Виручка підрозділу Intelligent Cloud, до якого входить хмарний сервіс Azure та підрозділ випуску програмного забезпечення для серверів, зросла на 21%, склавши $26,7 млрд.

Виручка підрозділу Productivity and Business Processes (розробляє зокрема пакет додатків Office) піднялася на 12% — до $19,6 млрд. Дохід соціальної мережі LinkedIn, що входить до цього сегменту, зріс на 10%.

Бізнес More Personal Computing, що включає операційну систему Windows, ігрові приставки Xbox та пристрої Surface, наростив виручку на 17% - до $15,6 млрд. При цьому доходи від продажу ліцензій на використання Windows зросли на 11%, а виторг від контенту та сервісів для Xbox піднялася на 62%

На тлі виходу звітності акції Microsoft підскочили на 5% після закриття торгів у четвер.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також