21 грудня 2021 (23:55:00)

Новинки. Просування брендів FMCG. 2022


Заказать / Скачать

Журнал «Новинки. Просування брендів FMCG» – це Ексклюзивне для України та СНД спеціалізоване Видання, наповнене професійними ідеями та рішеннями, що здатні зробити взаємини ритейлерів із постачальниками та виробниками товарів максимально ефективними.

На сторінках спеціалізованого випуску публікуються актуальні матеріали, що стосуються розвитку ринку FMCG, – аналітика, основні національні та зарубіжні тренди, успішні практики провідних компаній, методи просування товарів, інструменти аналізу та прогнозу фінансових показників роботи, IT та нові інформаційні технології, маркетингові стратегії та практики , а також багато інших ефективних інструментів для успішного ведення торгового бізнесу.

Вартість розміщення на ОБКЛАДИНКАХ:

- 1-ша обкладинка – 15 000 грн; Продана

- 2-га обкладинка – 12 000 грн; Продана

- 3-тя обкладинка – 11 000 грн;

- 4-та обкладинка – 13 000 грн. Продана 

Перша внутрішня сторінка (права сторона)- 10 000 грн. Продана

Вартість внутрішньої шпальти А4 – 8000 грн.

Вартість внутрішньої шпальти 1/2 А4 – 4500 грн.

Вартість внутрішньої шпальти 2 А4(розворот) – 14500 грн.

Представленість одного товару в каталозі – 1500 грн.

Приклади видань: КАТАЛОГ ГОЛОВНИХ ПРОЄКТІВ PRIVATELABEL – 2021

СУЧАСНІ РІШЕННЯ В ЛОГІСТИЦІ&ДИСТРИБУЦІЇ-2021

 

У журналі Ви знайдете актуальну аналітику, 15 інтерв'ю з комерційними директорами, керівниками відділів закупівель, категорійними менеджерами та важливу бізнес інформацію. Зокрема дізнаєтесь відповіді на такі питання:

  1. Яким має бути ідеальний бренд для мережі?
  2. Секрети входу в мережу й обов’язкові умови плідної та тривалої співпраці.
  3. Які категорії кожна з мереж буде розвивати в наступному році?
  4. Інноваційні торгові технології.
  5. Які тренди будуть актуальні в розвитку товарних категорій найближчим часом.
  6. Найефективніші маркетингові стратегії.
  7. Особливості управління асортиментом.
  8. Побудова заходів стимулювання продажів, планування та ротація асортименту, оптимізація закупівлі та логістики.
  9. Способи підвищення цільових показників ефективності товарних категорій – товарообігу, дохідності, оборотності товарних запасів тощо.
  10. Які можливості потрібно використовувати тут і зараз виробникам та продавцям?

Зокрема своїм досвідом та особливостями співпраці поділяться:
1 - керівник проєкту "Лавки Традицій" Марина Булацька (Сільпо), 
2 - комерційний директор компанії Львівхолод ("Рукавичка") Вікторія Нештенко, 
3 - співвласник мережі «Еко-Лавка» Олександр Петренко, 
4 - операційний директор ISEI Ксенія Сергєєва, заступник генерального директора з 5 5 - комерційних питань Данило Майстренко та заступник генерального директора з 6 6 - управління торговельною мережею "Еко маркет" Денис Погорєлов,
комерційний директор мережі "Аврора" Олександр Доценко,
7 - власник мережі "Мікс Март" Артем Штангеєв,
8 - співвласник та виконавчий директор мережі магазинів "Домашній маркет" Наталія Варшавська,
а також ексклюзивні інтерв'ю з провідними фахівцями національних мереж - Епіцентр, Ашан, JYSK, АЛЛО, NOVUS, VARUS, Велмарт.

Паспорт Спецвипуску:

Наклад: 2500 примірників.

Дата виходу: березень 2022 року.

Обсяг: до 90 сторінок.

Формат видання: А-4 (210х297 мм), повноколірний друк, термобіндер.

Розповсюдження: безкоштовне, поштова іменна доставка.

Постійні отримувачі Журналу:

Роздрібні мережі (міжнародні, національні, регіональні) – 50%: Епіцентр, ЖЖУК, Ашан, Алло, Фокстрот, ФОЗЗІ ГРУП, VARUS, АТБ-маркет, Полісся-Продукт, Сільпо Фуд, SPAR Kharkov, NOVUS, Маркетопт, ТОВ «РОЗЕТКА. УА», ТОВ «Вересень Плюс», Червоний маркет, Будинок іграшок, Супермаркет 33м2, Shket&FaiNa, Територія Мінімальних Цін, ТОВ «Демарт», Наш Маркет, ТОВ «ВОГ КАФЕ», ТОВ «Економ Плюс», Метро Кеш Енд Кері Україна, ТОВ «Фора», MERE та ін.

Виробники товарів - 40%: ТОВ СП «Соломія», ТОВ «Дарпак», ТОВ «ТД «Молочна Слобода», ТОВ «АПП Трейд», ТОВ «Уманьпиво», Бара, ТОВ «Індичка», Вітал Фудз, Мейсон трейд, ТОВ «Наша Сила ЮА», Миронівський Хлібопродукт, ТОВ «Натуральні продукти», ДП «ДЬОЛЕР Україна», ЮАБ «ДЖОКЕР» та ін.

Дистриб’ютори – 10%: САВСЕРВІС СТОЛИЦЯ, ТОВ «Снек Продакшн», ПП «ГАЛАКТИКА», МВП «ЛОЦМЕН», Ардіс, ДП «Пілснер Україна», ПП Берта Плюс, ТОВ «1-А ІКОРНА КОМПАНІЯ», ТОВ «Престиж-Груп», ТОВ ТД «ЮКМ», Південь-Контракт, ТОВ "»прінтер Схід», ТОВ «Спрінтер Центр» та ін.

Поширення друкованого варіанта

  • 1500 примірників – іменна доставка ТОП-керівникам роздрібних мереж, виробників та дистриб’юторів.
  • 500 екземплярів – поширення на профільних виставках партнерів TradeMasterGroup, таких як WorldFood, Індустрія торгівлі та інші.
  • 500 екземплярів – поширення на профільних конференціях TradeMasterGroup, таких як Big Trade-Marketing Show-2022, Food&NonFoodMaster-2022: Restart у партнерстві ритейлерів та постачальників, PrivateLabel-2022: Нові вектори у розвитку та ВТМ – український та закордонний досвід.

Поширення електронного варіанта

  • Розсилання по базі передплатників порталу понад 50 000 електронних адрес.
  • Відкритий доступ до скачування на порталі TradeMaster.UA, відвідуваність якого понад 50 000 користувачів на місяць.
  • Поширення інформації про журнал у Facebook та Linkedin. Понад 50 груп, серед яких TradeMasterGroup, Майстерня роздрібної торгівлі та інші. Загальна кількість аудиторії понад 300 000 користувачів.

Підписатися на безкоштовне отримання видання

 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 
Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*