28 лютого 2023 (09:29:38)

Новинки. Просування брендів FMCG- 2023 (квітень)


Заказать / Скачать

Напередодні конференції FOOD&NONFOODMASTER-2023, яка пройшла 6-7 квітня 2023 року ми випускаємо шорічний друкований журнал «Новинки. Просування брендів FMCG» – це Ексклюзивне для України спеціалізоване Видання, наповнене професійними ідеями та рішеннями, що здатні зробити взаємини ритейлерів із постачальниками та виробниками товарів максимально ефективними.

На сторінках спеціалізованого випуску публікуються актуальні матеріали, що стосуються розвитку ринку FMCG, – аналітика, основні національні та зарубіжні тренди, успішні практики провідних компаній, методи просування товарів, інструменти аналізу та прогнозу фінансових показників роботи, IT та нові інформаційні технології, маркетингові стратегії та практики, а також багато інших ефективних інструментів для успішного ведення торгового бізнесу.

Вартість розміщення на ОБКЛАДИНКАХ:

- 1-ша обкладинка – 20 250 грн Продана Сирена

- 2-га обкладинка – 16 200 грн Продана  Ліком

- 3-тя обкладинка – 14 850 грн Продана САВ 95

- 4-та обкладинка – 17 550 грн Продана ІМПОРТ-ОФІС УКРАЇНА

Перші внутрішні сторінки до 35 (права сторона) - 13 500 грн

Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) до 35 сторінки – 24 300 грн.

Вартість внутрішньої шпальти А4 після 35 сторінки – 10 800 грн.

Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) після 35 сторінки – 19440 грн

Вартість внутрішньої шпальти 1/2 А4 – 6075 грн.

Представленість одного товару в каталозі – 1500 грн.

Готові макети приймаємо до 25 березня 2023 року

Приклади видань: Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2022

У журналі Ви знайдете актуальну аналітику, 10 інтерв'ю з комерційними директорами, керівниками відділів закупівель, категорійними менеджерами та важливу бізнес інформацію, а саме: 

1. Еко-Лавка, Олександр Петренко, співвласник і директор з розвитку 

2. Супермаркетів РОСТ,  Войченко Вікторія Вікторівна, операційний директор 

3. “Лавка Традицій”, Марина Булацька, керівниця проєкту 

4. Мережі маркетів ЛотОК, Ольга Момчилович , директорка з маркетингу 

5. Файно Маркет - команда мережі 

6. Аврора, Уманцев Олег, ІТ директор мережі 

7. Varus 

8. Тайсра
9. ТОВ "АТБ-маркет", Юлія Юрьєвна, директорка служби закупівель
10. Mon Cheri, Юлія Усата, директорка напрямку “Декор” компанії “Епіцентр К”  

Паспорт Спецвипуску:

Наклад: 2500 примірників.

Дата виходу: квітень 2023 року.

Обсяг: до 70 сторінок.

Формат видання: А-4 (210х297 мм), повноколірний друк, термобіндер.

Розповсюдження: безкоштовне, поштова іменна доставка.

Постійні отримувачі Журналу:

Роздрібні мережі (міжнародні, національні, регіональні) – 50%: Епіцентр, ЖЖУК, Ашан, Алло, Фокстрот, ФОЗЗІ ГРУП, VARUS, АТБ-маркет, Полісся-Продукт, Сільпо Фуд, SPAR Kharkov, NOVUS, Маркетопт, ТОВ «РОЗЕТКА. УА», ТОВ «Вересень Плюс», Червоний маркет, Будинок іграшок, Супермаркет 33м2, Shket&FaiNa, Територія Мінімальних Цін, ТОВ «Демарт», Наш Маркет, ТОВ «ВОГ КАФЕ», ТОВ «Економ Плюс», Метро Кеш Енд Кері Україна, ТОВ «Фора»,  та ін.

Виробники товарів - 40%: ТОВ СП «Соломія», ТОВ «Дарпак», ТОВ «ТД «Молочна Слобода», ТОВ «АПП Трейд», ТОВ «Уманьпиво», Бара, ТОВ «Індичка», Вітал Фудз, Мейсон трейд, ТОВ «Наша Сила ЮА», Миронівський Хлібопродукт, ТОВ «Натуральні продукти», ДП «ДЬОЛЕР Україна», ЮАБ «ДЖОКЕР» та ін.

Дистриб’ютори – 10%: САВСЕРВІС СТОЛИЦЯ, ТОВ «Снек Продакшн», ПП «ГАЛАКТИКА», МВП «ЛОЦМЕН», Ардіс, ДП «Пілснер Україна», ПП Берта Плюс, ТОВ «1-А ІКОРНА КОМПАНІЯ», ТОВ «Престиж-Груп», ТОВ ТД «ЮКМ», Південь-Контракт, та ін.

Поширення друкованого варіанта

  • 1500 примірників – іменна доставка ТОП-керівникам роздрібних мереж, виробників та дистриб’юторів.

  • 500 екземплярів – поширення на профільних виставках партнерів TradeMasterGroup, таких як WorldFood, Індустрія торгівлі та інші.

  • 500 екземплярів – поширення на профільних конференціях TradeMasterGroup, таких як Big Trade-Marketing Show-2024, Food&NonFoodMaster-2023: Restart у партнерстві ритейлерів та постачальників, PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку та ВТМ – український та закордонний досвід.

Поширення електронного варіанта

  • Розсилання по базі передплатників порталу понад 50 000 електронних адрес.

  • Відкритий доступ до скачування на порталі TradeMaster.UA, відвідуваність якого понад 50 000 користувачів на місяць.

  • Поширення інформації про журнал у Facebook та Linkedin. Понад 50 груп, серед яких TradeMasterGroup, Майстерня роздрібної торгівлі та інші. Загальна кількість аудиторії понад 300 000 користувачів.

  

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*