Бизнес-тренинги на тему Категорийный менеджмент
Управління асортиментом та ціноутворення. Категорійний менеджмент
Цільова аудиторія
Ви власник або менеджер бізнесу, у якого:
- Немає часу на тривале навчання, потрібно рятувати бізнес тут і зараз
- Високі продажі, а прибутку "не видно"
- Склад забитий "мертвим" товаром, який не продається більше 6 місяців
- Дешевше, ніж в конкурента, та все одно не купують.
- Придбання програми з управління асортиментом не виправило ситуацію
Після навчання Ви зможете:
- створювати якісні асортиментні матриці на будь-яку групу товару;
- аналізувати наявний асортимент, визначати прогалини в своїй пропозиції товару;
- визначати ризик виникнення "out of stok" та надлишок товару в різних товарних групах;
- коректно порівнювати свою асортиментну матрицю та матрицю конкурентів;
- швидко визначати слабкі місця в пропозиції конкурентів та користуватись ними;
- аналізувати власне ціноутворення, його вплив на реалізацію та поведінку конкурентів;
- визначати товари-індикативи (KVI), помилки в ціноутворенні яких впливають на стабільність всього бізнесу;
- визначати сильні і слабкі сторони ціноутворення конкурентів;
- будувати власну стратегію ціноутворення з врахуванням слабких місць конкурентів
Тренер:
|
|