Бизнес-тренинги на тему Категорийный менеджмент

Управління асортиментом та ціноутворення. Категорійний менеджмент Управління асортиментом та ціноутворення. Категорійний менеджмент
Цільова аудиторія Ви власник або менеджер бізнесу, у якого: - Немає часу на тривале навчання, потрібно рятувати бізнес тут і зараз - Високі продажі, а прибутку "не видно" - Склад забитий "мертвим" товаром, який не продається більше 6 місяців - Дешевше, ніж в конкурента, та все одно не купують. - Придбання програми з управління асортиментом не виправило ситуацію Після навчання Ви зможете: - створювати якісні асортиментні матриці на будь-яку групу товару; - аналізувати наявний асортимент, визначати прогалини в своїй пропозиції товару; - визначати ризик виникнення "out of stok" та надлишок товару в різних товарних групах; - коректно порівнювати свою асортиментну матрицю та матрицю конкурентів; - швидко визначати слабкі місця в пропозиції конкурентів та користуватись ними; - аналізувати власне ціноутворення, його вплив на реалізацію та поведінку конкурентів; - визначати товари-індикативи (KVI), помилки в ціноутворенні яких впливають на стабільність всього бізнесу; - визначати сильні і слабкі сторони ціноутворення конкурентів; - будувати власну стратегію ціноутворення з врахуванням слабких місць конкурентів
Тренер: